Hjælp til Google AdWords

Med Google Adwords annoncering har i mulighed for at nå ud til jeres målgruppe, så snart de søger efter jeres ydelser eller produkter.

En af fordelene ved AdWords er at man er sikret øjeblikkelig synlighed på Google og at man kun bruger penge fra sit annonceringsbudget når en bruger klikker på ens annonce.

Google adwords, computerskærm, overblik, rapport

Fordele Ved Google AdWords/ Ads

Med få klik kan i lave lokale og globale annoncer.
Jeres annoncer kan med Google AdWords (også kaldet Google Ads) målrettes til specifikt at blive vist til kunder i bestemte områder, f.eks. i en bestemt by/ region, eller endda indenfor en forud-angivet radius af hvor jeres forretnings fysiske lokation.

Ønsker I derimod udelukkende at annoncere til kunder som allerede har været forbi jeres website - så er dette selvfølgelig også en mulighed (dette kaldes retargeting/ remarketing, og er særdeles effektivt!).

Det er helt oprigtigt kun fantasien (og sund fornuft), som sætter grænserne for indstillingsmulighederne ved annoncering via Google's services.

Dermed er det også ideelt for virksomheder som har en begrænset målgruppe grundet deres branche og fysiske placering.

Globale virksomheder og webshops har også stor gavn af AdWords.
Med Google Shopping er det endda muligt at få produktannoncer direkte på Google, når jeres kunder søger efter jeres produkt – lige til at putte i indkøbskurven. Kort fortalt, så designes og målrettes annoncerne til lige netop JERES formål.

Kontakt os, og hør nærmere omkring hvordan vi kan øge jeres online salg.
Kort, blinkende due, søgeresultat, google adwords, global