EFFEKTIVITET

i Simplicitet

Landing pages/ landingssider er ofte et overset element i virksomheders online tilstedeværelse, når de udarbejder deres markedsføringsstrategi.
Det er dog et af de absolut vigtigste værktøjer, hvis du vil være sikker på at få noget ud af din hjemmeside, og ikke mindst dine annonceringskroner.

Effektivitet i Simplicitet

Landing pages/ landingssider er ofte et overset element i virksomheders online tilstedeværelse, når de udarbejder deres markedsføringsstrategi.
Det er dog et af de absolut vigtigste værktøjer, hvis du vil være sikker på at få noget ud af din hjemmeside, og ikke mindst dine annonceringskroner.

Få mere ud af din hjemmeside!

Unikke landingpages fanger opmærksomheden hos forbrugeren - hvilket selvsagt er et must i en verden som dagligt bliver mere og mere digitaliseret, hvor det ekstra proaktive skridt skaber forskellen mellem jeres virksomhed og konkurrenternes.

Konvertering

Et ord vi alle kan lide! 
Landingpages har til formål at konverterer - dejlig enkelt.

Eksponering

Sørg for at blive set på de rigtige tidspunkter, af de rigtige personer. Ellers ender man blot oftest med at være til gene.
statestik på telefon, konverteringsrate på landingpages/ landingssider

Kontrol

Design dine landingpages efter hvordan du ønsker brugerne skal agerer. Det er også en god måde at lave forbrugerundersøgelser.

Effekt

Mål let effekten af dine landingpages og annoncering hertil med f.eks. Google Analytics

On-Site Optimering

Undersiden skal optimeres så meget som overhovedet muligt, for at få jeres potentielle kunder til at blive på siden, og udføre den handling som i ønsker.

Hvis undersiderne på jeres hjemmeside ikke er optimeret, får i højst sandsynligt slet ikke nok ud af jeres annoncebudget.

landingpage, telefon, tablet, computer, responsiv illustration