SEO

Vi får brikkerne

til at falde på plads

Hjælp til SEO

Professionel og teknisk kyndig SEO struktur gjort overskueligt for alle

Hvordan fungerer det?

Vi sørger for opsætning af Google Analytics (ofte kaldet GA) og Google Search Console (ofte kaldet GSC). På denne måde får du et ualmindeligt præcist indblik i de besøgende på dit websites adfærd. Denne data benytter vi f.eks. til løbende, efter ønske, at opgradere din side, så de besøgende får den bedst mulige oplevelse.
Samtidig kan denne data benyttes meget nøjagtigt til at målrette dine annoncer til interesserede kunder.

1

Søgeord udvælges

På baggrund af en dybdegående teknisk analyse udvælger vi i fællesskab de bedste søgeord ift. både lokation og konkurrence.

2

Hjemmesiden optimeres

Vi udfører SEO-arbejdet på din hjemmeside. Du modtager løbende rapporter og servicekald, så du nemt kan følge resultaterne.

3

Du kommer til tops

Vi overvåger og optimerer løbende din hjemmeside, for at opnå/fastholde bedst mulig placering på Google – så du kan få flere kunder.

Hvad er SEO?

Search Engine Optimization

På godt gammeldags dansk betyder det selvfølgelig "Søgemaskine-optimering".

Der er mange måder at gå til en sådan opgave - mange vil også være villige til at diskutere i flere dage og spise deres gamle hat, hvis ikke deres metode er den rigtige. 

Heldigvis er der dog fællesnævnere, og Google selv, som er den platform med det absolut største fokus omkring sig når det kommer til SEO, er heller ikke blege for at give et par tips og tricks med på vejen. 

 

Vigtigst at afklare er:

  1. SEO er ikke Adwords/ Ads. Forvent derfor ikke resultater indenfor den samme tidsramme. Forvent at afsætte 3-6 måneder før der er nogle reelt målbare resultater

  2. SEO er ikke en engangsforestilling, men en vedvarende, kontinuerlig og målrettet indsats

  3. Linkbuilding er en nødvendighed - er man ikke villig til at afsætte pengene hertil, er ens budget bedre brugt på generel digital annoncering

  4. Mange webdesignere har idag i en eller anden udstrækning en form for "standard SEO" inkluderet i deres pakker - hvad det dækker over, er meget op til den enkeltes definition. 

    Vores råd er altid at spørge en gang for meget end for lidt, ved valg af samarbejdspartner - og det går begge veje.

On-site SEO

Dette er hvad der foregår på jeres egen hjemmesidewebshop.

Idag får de fleste bygget deres site i et af de mange open-source CMS-systemer (Content Management System) såsom Joomla og Wordpress.

Det vigtigste ved valg af CMS er at sørge for at selve builderen og frameworket som benyttes er content-baseret. Ganske enkelt betyder det at man gør det muligt at kategorisere og systematisere det på en måde, så de systemer som indekserer ens site, lettest muligt kan læse og forstå indholdet på tværs af sitet.

Off-site SEO

Dette er alt det som sker udenfor jeres egen hjemmesidewebshop.

Det er her der rigtig sker ting og sager, når der igangsættes en målrettet og gennemtænkt linkbuilding-strategi.

Vores erfaring er desværre, at mange fortier denne del. Vi understreger at mange selvfølgelig også rådgiver ift. dette - men det er ofte her man kan skille fårene fra bukkene. 
- linkbuilding koster både i tid og udvikling hos udvikleren, men også ift. at få skrevet nogle gode artikler som placeres på de rigtige sites - hvilket selvsagt ikke er billigt.